Виставку організовано Музеєм Ханенків спільно з
Інститутом Конфуція та Київським національним університетом імені Тараса Шевченка

15 вересня – 15 жовтня

Сучасний китайський художник Чан Пен (нар. 1979 р.) представляє копії старовинних картин і розповідає про те, як він сам пройшов шлях давніх майстрів.

Подібно до того, як українські реконструктори прагнуть вистрілити з копії козацького пістоля чи вбратися у старовинний костюм, так і для носіїв китайської культури важливо особисто повторити досвід предків. Художня традиція Китаю дає їм для цього вишукані компактні знаряддя: злегка заг’рунтоване шовкове полотно, пензлі, фарби, подібні до європейських акварельних, і туш.

У Китаї та в інших країнах Далекого Сходу, що зазнали значного культурного впливу Піднебесної, копіювання є самостійною і самоцінною художньою діяльністю. Ретельне наслідування допомагає зрозуміти і світобачення класиків, і доцільність прийомів, які вони застосовували. Навіть більше: стати рукою з плоті й крові, що оживляє старовинні роботи.

Окрім «реконструкції» старовинного живопису, Чан Пен створює власні композиції у традиційних техніках і стилях. Художник навчався в Педагогічному Університеті Північно-Східного Китаю і обіймає посаду старшого викладача в Інституті Архітектури Цзіліньського Університету. Зараз він також викладає китайську мову, історію китайської культури та каліграфію в Інституті Конфуція в Інституті Філології в Київському Національному Університеті імені Тараса Шевченка.


Вхід на виставку з 15 вересня за квитками: для дорослих 25 грн, для студентів 13 грн, для школярів та пенсіонерів 6 грн.

Кураторка виставки: Марта Логвин, провідна наукова співробітниця відділу мистецтв Сходу