Пропустити навігацію

Музеологія та музейна справа

Фото. Музейна співробітниця розповідає групі пенсіонерів про експонати в залі мистецтва Китаю

Дослідження відвідувачів

Проєкт вивчення аудиторій Музею Ханенків

читати далі..
PDF

«Цей неясний суб’єкт бажання»: вивчення демографічних, психографічних, особистісних та інших аспектів відвідування музеїв в Україні» на основі дослідження чинної та потенційної аудиторій Національного музею мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків. Упродовж жовтня 2012 – квітня 2013 на замовлення Музею Ханенків Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів комплексне дослідження чинної та потенційної аудиторій музею. Дослідження було здійснено для з’ясування об’єктивних кількісних та якісних даних щодо демографічних (вік, стать, освіта, мова і т.д.), психографічних (інтереси, цінності, очікування, ступінь задоволеності і т.д.), особистісних (наявність та якість попереднього досвіду) та середовищних (час, кошти, доступ до інформації) параметрів чинних та потенційних відвідувачів Музею для визначення вірної стратегії модернізації діяльності музею з метою кращого задоволення потреб чинних відвідувачів та залучення нових відвідувачів. Керівниця проєкту Ганна Рудик.

приховати
Обкладинка буклета "Доступний вебсайт" з назвою і логотипами партнерів проєкту

Доступний вебсайт

Буклет з порадами від експертів з вебдоступності

читати далі..
PDF

Буклет "Доступний вебсайт" укладено й видано командою експертів з вебдоступності соціального підприємства Inclusive-IT спільно з Музеєм Ханенків в рамках реалізації проєкту "Інклюзивний вебсайт Музею Ханенків" (червень-листопад 2019, грант Українського культурного фонду). Буклет містить інформацію про ключові параметри доступного вебсайту з огляду на актуальні міжнародні рекомендації з вебдоступності WCAG 2.1. Буклет можна отримати безкоштовно в Музеї Ханенків у координаторки проєкту, заступниці директора Ганни Рудик. Більш докладну інформацію містить електронна версія буклету: http://inclusive-it.org/dostupnyi-sait.pdf

приховати